مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سه شنبه بیست و یکم دی ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.  

باشگاه خبرنگاران جوان  قزوین - سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان تاکستان در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، اقدام به کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین- زنجان کرده و در این خصوص به یک دستگاه خودرو تاکسی پژو، مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

ماموران در بازرسی از  خودرو هزار و ۳۴۴ ثوب لباس زنانه قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

 ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه، بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

واژگونی کامیون باری یک کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان گفت: بر اثر ر واژگونی کامیون باری در محور تاکستان- همدان ۱۰ کیلو متری جهان آباد،  سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

به گفته سرهنگ فرهاد ذاکری منش، علت این حادثه در دست بررسی است.

دستگیری ۷ سارق در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهر قزوین، طرح مقابله با سرقت و دستگیری سارقان با بکارگیری اکیپ‌های عملیاتی از ماموران، به اجرا درآمد.

سرهنگ بیژن خدایی گفت:  ماموران کلانتری ۱۳ باهنر با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه تعدادی از سارقان را که اقدام به سرقت در سطح شهر قزوین کرده بودند، شناسایی کردند.

ماموران، در عملیاتی غافلگیرانه، ۷ نفر را دستگیر و تعدادی آلات و ادوات مربوط به سرقت کشف کردند.

افراد دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به ۵ فقره انواع سرقت در شهر قزوین اعتراف کردند.

دستگیری سارقان خودرو سواری در قزوین

مسئول پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت خودرو سواری پراید و پیکان به روش مشابه در شهر قزوین و کشف این خودرو‌ها در یکی از شهر‌های همجوار، بررسی موضوع در دستور کارماموران پلیس آگاهی قزوین قرار گرفت.

در بررسی ماموران از خودرو‌های کشف شده مشخص شد، سارق یا سارقان بعد از اوراق کردن خودرو‌های سرقتی و جدا کردن لوازم قابل فروش و مصرفی، آن‌ها را در حاشیه شهر‌های اطراف قزوین رها می‌کنند.

سرهنگ امیرحسام عزیزی می‌گوید: ماموران با استفاده از شگرده‌های پلیسی و بررسی آثار باقیمانده در صحنه جرم، هویت هر ۲ نفر اعضای باند را شناسایی و با اخذ دستور قضایی، در اقدامی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

 سارقان در حین اوراق کردن یک دستگاه خودرو سرقتی پیکان دستگیر شده و تعدادی ابراز و وسایل مربوط به سرقت و اوراق کردن خودرو از مخفیگاه آن‌ها کشف شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.